14.07.2012

3. you gotta fight for your right to paaaaaaartyyy

dobiega sobota wieczór! solidaryzując się ze wszystkimi hejterami tej części społeczeństwa, które ma życie również poza komputerem, wychodzę do Was z propozycją połączenia przyjemnego z... przyjemnym.

nadeszła wiekopomna era imprez, na których możesz być i TY, nawet nie ruszając się sprzed komputera!

innymi słowy, zapraszam na wspaniały livestream !!!

godz. 20:00 selekta by Reset, M.Builder, Saltea i Brav.

:*



a teraz trochę bez darcia łacha. nie jest żadną tajemnicą, że swego czasu zostałam mianowana żoną jednego z  neuropunków. ten stan trwa od prawie czterech lat.
livestream, który się dzisiaj odbędzie jest formą zarówno promocji, jak i zabawy dla każdego z chłopaków. swoje siły połączą reprezentacje kolektywów: wspomnianego już Neuropunks, w osobie Reseta, SPD w osobach M.Buildera i Saltei, oraz Subweny w osobie Brava.

informację wstawiam tutaj również z tego powodu, że mój blog, który oficjalnym stał się niejako dzisiaj, ma być z założenia nie tylko modowy. nie chcę go jednak nazywać lifestylowym, bo wydaje mi się, że jest to za dużo powiedziane. mimo tego, będę się dzielić tutaj wszystkim, co leży mi w jakiś sposób na sercu - niezależnie od tego, czy wynika to z mojej pasji, mojej wiedzy, moich przemyśleń na różne tematy, czy też może z racji mojego przyszłego zawodu, który wybrałam sobie z pełną świadomością.

w związku z powyższym, nieco górnolotnym stwierdzeniem, dzisiaj mam przyjemność zaprezentować post z sekcji fun&czas wolny! :)


oba zdjęcia są mojego autorstwa.
zdjęcie na górze zostało zrobione podczas któregoś wieczoru, kiedy musiało mi się najwyraźniej nudzić.
zdjęcie powyżej pochodzi z imprezy, w której miałam okazję uczestniczyć na zaproszenie chłopców z Mind To Mind Transmission.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)
Thank you for comments! :)

Ostrzegam, że komentarze zawierające nieakceptowalną dawkę wulgaryzmów nie będą publikowane na blogu.
Warning: comments which contains too much vulgarity will not be published.