24.04.2013

26. winter is back (OOTD)





Kari Amirian - Winter is back

za oknem świeci już słońce, na długi weekend zapowiadane są upały, a ja taplam się w śniegu. jakby tego było mało, na zdjęciach prezentuję jakże cudowne czerwone i podpuchnięte oczy oraz dorodny przeprost w kolanie.

myślałam, że nie uda mi się dzisiaj już dodać niczego na bloga, ponieważ ładowanie się zdjęć trwało zatrważającą godzinę. w międzyczasie zaczęłam więc oglądać film i zjeść przy nim michę popcornu. nie ma to jak zdrowe odżywianie!


sun is shiningt briht behind the window, weather prognose for long weekend is very optimistic, while I'm rolling deep in the snow. nice fail. if you have not enough, on the pictures you can see my red and very puffy eyes, and hyperextension on my knees.

I was afraid that I won't make it and update the blog. loading pictures took so long, that I started to watch movie and I have eaten whole bowl (really big bowl) of popcorn. eating healthy style.



płaszcz HOUSE | bluzka MADONNA via answear.com | spódnica H&M | buty JONAK via sarenza.pl | torebka STRADIVARIUS
coat HOUSE | shirt MADONNA via answear.com | skirt H&M | boots JONAK via sarenza.pl | bag STRADIVARIUS

4 komentarze:

  1. Nie przesadzaj, teraz pogoda jest super :D
    Spódniczkę masz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięks! wiem, że pogoda super, tylko wszyscy koło mnie chorzy... :(

      Usuń
  2. Świetna spódnica! Szkoda, że tak mało ją widać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) mi się właśnie wydaje, że już wszystkim się opatrzyła w wystarczającym stopniu, poza tym było bardzo zimno! ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)
Thank you for comments! :)

Ostrzegam, że komentarze zawierające nieakceptowalną dawkę wulgaryzmów nie będą publikowane na blogu.
Warning: comments which contains too much vulgarity will not be published.