29.06.2012

1. małe wprowadzenie

kiedy natknęłam się w sieci na blogi modowe, od razu wiedziałam, że chcę mieć swój. decyzja o założeniu własnego bloga jednak nie była taka spontaniczna.

przez ostatnie kilka miesięcy działo się w moim życiu bardzo, bardzo dużo. te wydarzenia, choć są dla mnie zbyt prywatne, żeby publicznie się nimi dzielić, nie pozostały bez wpływu na to, co chciałabym pokazać na tym blogu. mój styl zawsze ewoluował, zmieniał się, ale to wszystko, co przeszłam, w większym niż dotychczas stopniu znajduje odzwierciedlenie w sposobie, w jaki się ubieram, maluję, a nawet zachowuję.

mam nadzieję jednak, że wszystko będzie dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)
Thank you for comments! :)

Ostrzegam, że komentarze zawierające nieakceptowalną dawkę wulgaryzmów nie będą publikowane na blogu.
Warning: comments which contains too much vulgarity will not be published.