20.10.2012

18. otwarcie DeeZee we Wrocławiu 18.10.2012


miałam okazję wczoraj uczestniczyć w otwarciu sklepu DeeZee we Wrocławiu; oczywiście skorzystałam z tej możliwości, nie spodziewając się tego, jak skończy się dla mnie ta impreza, a skończyła się bardzo dobrze :)

rozpisywać się nie będę - każdy uczestnik (z przewagą uczestniczek) chyba zdążył wyrobić sobie swoje zdanie na temat organizacji wydarzenia i wszystkiego, co było z nim związane. jeśli chodzi o moje spostrzeżenia - pozbyłabym się tego czarnego materiału "zdobiącego" stoły i sufit. dla mnie osobiście były to elementy zbędne i sprawiające trudności w sprawnym działaniu klimatyzacji - było w środku zdecydowanie zbyt duszno.
cała reszta jednak to same pozytywy! poznałam znaczną większość wrocławskich blogerek (szczególne zasługi przypisałabym Erillkowi - dziękuję po raz kolejny) - to dość dziwne i zabawne jednocześnie doświadczenie, kiedy poznaje się na żywo osobę, o której z internetuf wie się nieraz więcej niż o swoich własnych znajomych... jednak mimo tej swojej dziwności nie należy to do niczego nieprzyjemnego :)

żeby nie być gołosłowną, poniżej zdjęcia - krótka (nawet bardzo krótka) fotorelacja wykonana własnoocznie i własnoręcznie :)

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKI tłumek był :)


kotek też paczył!

om nom nom nom

dostałam się do środka :)

:)

Rykoszetka w akcji :)

gazeta DeeZee

buty też były :)

Mulanstyle - autoryzacja była! :)

Erill, Maff i WroStreetFashion - uśmiech numer pięć

legendarny aparat Maff!

Jessica i jej torba D&G

Erillsstyle!

safari look: zebra+pantera

Frankie's

nadal Frankie's! :)

nie mogłam się powstrzymać :)

i co najmniej ważne ;) miałam na sobie:
sweter - H&M / spódnica - Mr.Gugu&MissGo / kozaki których nie widać ;) - MARISHA / torba - ZARA

4 komentarze:

  1. Aaa w końcu znalazłam się na jakimś zdjęciu z otwarcia, dzięki! :D
    W ogóle, to dodałam Twojego bloga na listę: http://wrofashionpeople.blogspot.com/p/lista-blogow.html :)

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. potraktuj moje zdanie jedynie jako subiektywną ocenę, ale spódnica o takim kroju podkreśla wszystkie niedoskonałości, i najlepiej wyglada jedynie na szczupłych i długonogich, mam wrażenie też że dziewczyny noszą ubrania g&g nie patrząc w ogóle jak się w nich prezentują, a dlatego że są in

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię, ale pamiętaj, że najważniejsze to czuć się w czymś dobrze :) podrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)
Thank you for comments! :)

Ostrzegam, że komentarze zawierające nieakceptowalną dawkę wulgaryzmów nie będą publikowane na blogu.
Warning: comments which contains too much vulgarity will not be published.