1.12.2012

21. blended



kiedy się złoszczę, jakoś nic konstruktywnego nie przychodzi mi do głowy. a złoszczę się w tej chwili mocno, oj, mocno. głównym winowajcą jest dzisiaj facebook, który działa sobie jak chce. niestety, z racji tego, że jestem uzależniona od internetu, nie mam odwagi skasować swojego konta lub przestać go używać. to raz. dwa, że kiedy korzystam z fanpejdża, posty innych wyświetlają się w tak dowolnej kolejności, że zamiast widzieć posty najnowsze, mam podgląd na to, co zostało wrzucone np. 19 października. sprytnie.
when I'm getting angry, it is hard for me to think about anything that makes sense. and I feel quite angry at the moment. the main cause of it is facebook. it seems like today is the day of  not-to-operate-properly. as I suffer from the internet addiction, I am not brave enough to delete my account. that was first. second, when I use my fanpage to see whats up, I see antoher posts in wrong order. instead of the newest posts I can see posts from... 19th October. for example. clever.

drugą przyczyną moich nerwów jest czas. a ten upływa mi ostatnio na byciu permanentnie chorą. wczoraj na przykład zamilkłam na niemal cały dzień. wiele dałabym za to, żeby dowiedzieć się DLACZEGO moje struny głosowe wraz z gardłem po prostu się wyłączyły - lub też CO je wyłączyło. kuracja doktorska nie działa, więc już skończyły mi się pomysły, co też ze sobą począć. dziś na szczęście jest już lepiej, ale nie zmienia to faktu, że mojemu głosowi (głosu?) bliżej jakby do Dartha Vadera niż do czegokolwiek innego.
second cause of my anger is time. time, when I am nothing but sick. yesterday, I was quiet for all day because no other reason as my throat stopped working! I would give a lot to know WHY, or at least WHAT make it stop working. doctor's treatment is not effective, so I'm run out of ideas what can I do with myself. fortunately today I feel better, however it is not changing the fact that my voice is still more like Darth Vader than anything/anyone.

zatem nie powinno nikogo dziwić, że w dni takie jak wczorajszy i dzisiejszy, ostatnią rzeczą na jaką mam ochotę, jest strojenie się i wyglądanie jak kobieta (zresztą, i tak nikt by w to nie uwierzył po usłyszeniu choćby jednego słowa, jakie by padło z mojego ust koralu). dlatego darem z niebios w takim przypadku są sneakersy na koturnie. ostatnio paraduję w nich prawie bez przerwy.
so I wouldn't be a surprise that I simply don't want to overdress and look more feminine than I already look (however I bet that no one would believe after few words with my 'new' voice). so this is why I found my wedges sneakers so given from heaven. I feel like I'm wearing them all the time.

niemniej, muszę się przyznać do tego, że od jakiegoś czasu bliższa niż sweter jest mi raczej bluza dresowa. zamiast kozaków chętniej ubieram adidasy lub Emu (których jestem wielką fanką). nie zawsze tak było... jednak ostatnio to właśnie ta puchata, miękka i przyjemna w dotyku tkanina daje mi największy komfort.
nevertheless, I have to admit that for some time now, my sweatshirt is closer to my heart than a sweater. instead of heeled boots, I wear sneakers or Emu more often. when I was young it was different... but now this soft and plushy fabric that sweatshirts are made of give me more comfort than anything else.

P.S. trzecią rzeczą przez którą psuje mi się humor, może być mój kolor włosów. jak widać na zdjęciach, ma prawie wszystkie możliwe odcienie rudego. NARAZ. ech. ale tak to już jest, jak farbuje się włosy uprzednio wielokrotnie rozjaśniane.
P.S. third reason I could be mad at it may be my hair colour. as you can see on photos, it has every possible colour of red. ALL of them. but it happens when you're colouring hair that has been lightened a lot before.



Świetliki - Filandia








płaszcz - REPORTER / bluza - BLEND SHE przez: answear.com / jeansy - MANGO / buty - BLINK przez: butyk.pl / szalik - RESERVED (prezent) / torebka - vintageshop.pl (dział z metką) / czapka - H&M / pierścionek - MANGO

coat - REPORTER / sweatshirt - BLEND SHE via answear.com / jeans - MANGO / sneakers - BLINK via butyk.pl / scarf - RESERVED (gifted) / bag - vintageshop.pl (new section) / hat - H&M / ring - MANGO

10 komentarzy:

  1. nice casual winter outfit, love that pop of colour from you hair!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, prosta i codzienna ale jak dla mnie z pomysłem :)


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks for the love hun, I'm following you now!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com.au/2012/12/kiss-me-im-your-golden-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest, z pomysłem i na pewno ciepło i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)
Thank you for comments! :)

Ostrzegam, że komentarze zawierające nieakceptowalną dawkę wulgaryzmów nie będą publikowane na blogu.
Warning: comments which contains too much vulgarity will not be published.