12.01.2013

22. b*tch, please!



Zero 7 - Swing

słowo na grudzień - KONTESTACJA. dlatego w grudniu nie można było uświadczyć mojej obecności na tym blogu. wbrew moim wszystkim zapowiedziom na facebooku, grudzień był dla mnie czasem podsumowań, analiz i przede wszystkim stopniowo wprowadzanych zmian.

rok 2012 nie był dla mnie zbyt łaskawy. zasłynął wręcz zabieraniem z tego świata ludzi, szczególnie jednej, fundamentalnie dla mnie ważnej osoby. na szczęście w zamian dał mi kilka innych osób, które stały dla mnie niemal równie cenne.
rok 2012 był również dla mnie czasem swoistego rodzaju zawieszenia, braków decyzji i ogólnej nieokreśloności. brak swojego miejsca i lęk przed tym, co przyniesie każdy następny dzień był stanem codziennym, ale mimo wszystko nie umiałam się do niego przyzwyczaić. swoistą stabilność przyniosła mi dopiero końcówka roku.

rok 2013 rozpoczął się z wcale nie mniejszym przytupem... ale ja zapobiegawczo rzuciłam mu zawczasu wyzwanie, wysłowione na mojej wspaniałej koszulce - optymistycznie, w moim niepodrabialnym pesymistycznym stylu. słowo na styczeń - KONFRONTACJA.


the word for December - CONTESTATION. that is the reason why you couldn't see much of me here. forget what I wrote on facebook, December was the time of summaries, analysis and changes, made step by step.

2012 wasn't very kind to me. took a few people from this world, especially one, fundamentally important to me. luckily, it gave me a few who are almost as the same important now.
2012 also was a year of suspension, lack of decisions and overall indeterminacy. loss of place to live and fear of what the next day would bring was a state of everyday, however I couldn't use to it. scarcely, at the end of the year I reach some sort of stability.

2013 started with the same negative energy... that's why I threw a challenge to this year, which you can see on my blouse. optimistic and pessimistic at one time. so that leads us to the January's word - CONFRONTATION.








mam na sobie / I'm wearing

płaszcz / coat     REPORTER
dżinsy / jeans     ZARA %
kardigan / cardigan    ZARA %
buty / shoes    BLINK via butyk.pl
bluzka / blouse    STAFF BY MAFF
torebka / bag   ZARA %



postproduction: Noutmeg

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki! ja tak oczywiście szczęściem dla głupiego go dorwałam, przechodziłam przez Galerię w drodze dokądś, zobaczyłam na wystawie i zabrałam już do domu ;)

      Usuń
  2. ale bieda. dizajn jak z Knurowa...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)
Thank you for comments! :)

Ostrzegam, że komentarze zawierające nieakceptowalną dawkę wulgaryzmów nie będą publikowane na blogu.
Warning: comments which contains too much vulgarity will not be published.