19.01.2013

23. monarchy of grays





Shapeshfter - Monarch

kto powiedział, że neony są zarezerwowane na lato? dopóki nie spadł śnieg, na dworze panowała taka szarość i nieprzyjemność, że nawet mi - zatwardziałej miłośniczce szarości - robiło się niedobrze. więc postanowiłam trochę przełamać to co działo się wokoło.
oczywiście nie znaczy to, że z dnia na dzień przeobraziłam się w rajskiego ptaka wypuszczonego z klatki, zgodnie zresztą z moim charakterem.

P.S. mam nadzieję, że pamiętacie moje nauki z któregoś posta o tym, że czerń, szarość i biel nie są nawet "prawdziwymi" kolorami? :)


who told you, that neon colours are reserved for summer only? few days ago when the snow has not fallen yet, the atmosphere outside was so gray and awful... and even for me - lover of gray - it was too much to handle. so I made a plan - to bright this grayness and awfulness with a piece of colour.
of course it doesn't mean that I suddenly become a colorful bird, released from my cage, I had to do something that suits to my character and style.

P.S. in one of my previous posts I made a lecture about black, gray and white. well, none of them is a "real" colour... they are just chromatic values. I hope you learned something from me :)








mam na sobie / I'm wearing
płaszcz / coat     REPORTER
dżinsy / jeans     MANGO
  sweter / sweater    MANGO %
buty / shoes   H&M
naszyjnik / necklace   RESERVED
torebka / bag   MANGO %
 
postproduction: Noutmeg

4 komentarze:

  1. torebka i buty mi sie podobają najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjęcia!



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) tajemnica (chociaż też mi tajemnica) polega na tym, żeby się dobrze dogadywać z fotografem, to nie wychodzi się drętwo ;) natomiast moja ulubiona sesja z tego bloga to ta, w której prezentuję się w czerwonym szaliku :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)
Thank you for comments! :)

Ostrzegam, że komentarze zawierające nieakceptowalną dawkę wulgaryzmów nie będą publikowane na blogu.
Warning: comments which contains too much vulgarity will not be published.