30.01.2013

24. when will the spring return?





Shapeshifter feat Ladi6 - When I return

właśnie zaczynam dodawać posta. no właśnie - zaczynam. bo wiem, że jeszcze chwilę mi to zajmie, a obiecałam wrzucić zdjęcia jeszcze dziś. zatem gonię się z czasem, i jeśli post będzie datowany jeszcze na 30 stycznia, to znaczy, że wygrałam :)

chciałam zwrócić uwagę na buty. do słupków przekonałam się dopiero niedawno, co prawda, ale już mogę śmiało niniejszym oficjalnie nadać tej parze botków tytuł Najlepszej Pary Butów Jaką Kiedykolwiek Miałam. amen.


at the moment I'm trying to update my bloge with a new post. well - I am trying. I know it will take some time. so the race begun - me vs. time. if you will see this post dated with 30th January - I won :)

shoes are new. and I love them! I can say it is The Best Pair of Shoes I Have Ever Had.






mam na sobie / I'm wearing
płaszcz / coat     REPORTER
dżinsy / jeans     ZARA%
  bluza / sweatshirt   MARKS & SPENCER
buty / shoes  GEORGIA ROSE via. Sarenza.pl
komin / snood  H&M
torba / bag      ZARA


postproduction: Noutmeg
P.S. jeeeee zdążyłam ;)
P.S. I made it before midnight ;)

23 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje włosy - mają świetny kolor :)

    botki są cudowne :)widac że dobra jakośc skóry - super

    zapraszam do mnie - http://www.facebook.com/classicorcool albo na blog - www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki! oprócz tego że dobrze wyglądają, to jeszcze są bardzo wygodne! :)

      Usuń
  3. ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię uśmiech Twój :=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk idealny ,szukam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) niestety z tego co zauważyłam, w tej chwili już ciężko jest go znaleźć.

      Usuń
  6. Moją ulubioną parą zimowych butów są natomiast koturny - czarne zwykłe koturny, w których chodzę prawie cała jesień i zimę. :)
    świetny płaszczyk i buty, bardzo fajny look. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) czarne koturny również nabyłam podczas wyprzedaży, ale chyba przeholowałam z wysokością ;)

      Usuń
  7. Great blog, great look, so : I love it!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są przeboskie!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ponownie ;) zastanawiam się właśnie, czy nie zamówić podobnych, ale z wysoką cholewką :)

      Usuń
  9. great look and love your hair! :)

    x Daisy

    The Mandarine Girl

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog ; )
    zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz! bardzo podoba mi się płaszcz!


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny płaszczyk :)
    zapraszam do mnie na konkurs :) do wygrania neonowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam tu z MP - Gdzie ty L-ki nosisz???? U Ciebie widzę same eski: Szczupło, stylowo, seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję za komplementy! :) niestety rzeczywistość jest brutalna: większość moich metek dumnie ukazuje rozmiar L/40. zdjęcia nie do końca jednak to odzwierciedlają. jestem też dość wysoka, bo mam 170 wzrostu (a w tych butach to już w ogóle...;) ), no i wymiary odbiegające od tych 90-60-90 też mówią same za siebie ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! :)
Thank you for comments! :)

Ostrzegam, że komentarze zawierające nieakceptowalną dawkę wulgaryzmów nie będą publikowane na blogu.
Warning: comments which contains too much vulgarity will not be published.